PrintFrendly

2016. április 2., szombat

Sajtkrémes-sonkás csirkeszelet



Tanácstalanul álltam egy adag csirkehús felett és azon törtem a fejemet, hogy milyen formában készüljön belőle egy laktató fogás a család számára. Aztán bekukkantottam a hűtőszekrénybe és felhasználtam azt, amit ott találtam. Sajtot, sonkát, tejfölt és egy tömlős sajtkrémet.
Kínálhatjuk habos krumplipüré vagy petrezselymes rizs társaságában, de egy friss zöldségekből álló salátával is remek ebéd vagy vacsora.
Hozzávalók 6 szelethez:
*6 nagy csirkemellfilé szelet
*1 kk sült csirke fűszersó
*12 dkg vékony sonka szelet
*2 dl tejföl
*1 tömlős sajtkrém (nálam tejszínes)
*1 nagy csipet só
*1 kis csipet őrölt bors
*15 dkg trappista sajt

A húst alaposan megtisztítjuk és vékonyra klopfoljuk. Meghintjük fűszersóval.
Egy nagyobb tepsit kibélelünk sütőpapírral és belefektetjük a szeleteket.
Befedjük sonkával.
A tejfölt a sajtkémmel, a sóval, borssal simára keverjük, és a húsokra kenjük.
Bőven megszórjuk reszelt sajttal.
Előmelegített sütőbe toljuk lefedve, ahol 200 fokon hőlégkeveréssel addig sütjük, míg a hús megpuhul. (Nálam ez kb. 40 perc volt.)
Ezután a fedőt eltávolítjuk, és szép pirosra pirítjuk. (Kb. 20 perc alatt.)
Melegen kínáljuk.

A Facebookon is megtaláltok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése