PrintFrendly

2013. július 15., hétfő

Mustáros tojáspástétom

Anyukám gyerekkoromban gyakran készített tojáspástétomot, talán ezért is szeretem ennyire. 
Egyszerűen, hamar összedobható és így még a válogatós gyerek is megeszi a tojást.




Hozzávalók:

  • 3 nagyobb tojás
  • 1 natúr tömlős sajt (100g)
  • 2 nagy csipet só
  • 1 nagy csipet bors
  • 1 tk mustár


A tojásokat keményre főzzük, héjukat eltávolítjuk.

A megfőtt tojásokat összetörjük (akár egy villával, én most a krumpli törőt használtam).

Sózzuk, borsozzuk, beletesszük a mustárt és belenyomjuk a sajtot.

Alaposan összeforgatjuk.

Fél órát pihentetjük a hűtőben, hogy összeérjenek az ízek.

Kenyérre kenve friss zöldségekkel kínáljuk.

A fenti adag kb. 3 nagy szelet kenyérre elegendő.

4 megjegyzés:

  1. Ez remek, én pl. a menzán szerettem a tojáskrémet :)Annyit még hozzáfűznék, hogy tejcukor-érzékenyek használhatnak hozzá laktózmentes Camping sajtot, és kész a laktózmentes változat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Évica, Örülök, hogy tetszik. Köszönöm szépen a hasznos kiegészítést! Szép napot és kellemes hétvégét kívánok!

      Törlés
    2. Szeretném kérdezni melyik tömlős sajtot ajánlod hozzá!

      Törlés