PrintFrendly

2017. szeptember 9., szombat

Csirkés mozzarellatallérok



Egy amerikai videóban láttam meg ezt a finomságot, és gyorsan ki is próbáltam, mert minden alapanyag volt is itthon hozzá. Az egész bő fél óra alatt asztalra varázsolható. Melegen és hidegen is nagyon finom, bár előbbinél még nagyon jól nyúlik a sajt benne. Egyszerű fokhagymás joghurt kíséretében vagy akár főzelék feltétjeként is kínálhatjuk. Én most egyszerű friss salátával tálaltam.
8 db kisebb tallér lett ebből a mennyiségből.
Hozzávalók 2 főre:
*1 kisebb csirkemellfilé fele
*1 nagy mozzarella golyó (10 dkg)
*1 nagy tojás
*2 púpos ek majonéz
*2 púpos ek liszt
*0,5 kk só
*1 nagy csipet őrölt bors
*2-3 ek olaj a sütéshez

Az egész apró darabokra vágott csirkemellet, és a vékonyra csíkozott mozzarellát összeforgatjuk a tojással, majonézzel, liszttel és ízesítjük a fűszerekkel. 
Egy serpenyőben kevés olajat forrósítunk, amibe egy kanálnyit teszünk a masszából, kicsit elsimítjuk, majd mindkét oldalát pirosra sütjük.
Konyhai papírtörlőn hagyjuk a felesleges olajat lecsepegni.

A Facebookon is megtaláltok.

Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése