PrintFrendly

2015. április 27., hétfő

VKF! 72. forduló kiírás

Már lassan két éve indult útjára az AranyTepsi blog, de ez az első játék, amelynek a házigazdája leszek. A stafétát Judittól, a Kincsesbarlang blog írójától vettem át.
A Játékot Mautner Zsófi indította, aminek a lényege, hogy az adott forduló házigazdája által megadott témakörben a játékos kedvű pályázók elkészítenek egy vagy esetleg több finomságot és a receptet (bejegyzés linkjét) egy képpel, elküldik a megjelölt határidőig. A játéknak nincs díja, nem szükséges előre jelentkezni. A végén készül egy összefoglaló, ahol minden résztvevő receptje bemutatkozik.
Sokat gondolkodtam, hogy mi is legyen az a téma, ami még nem szerepelt az előző fordulókban és mégis érdekes, könnyen kivitelezhető és fantáziát beindító. Most, hogy itt a jó idő, itt a kirándulások, piknikek szezonja és egyre kevesebb időt töltünk a konyhában, lakásban, egy olyan alapanyagot választottam, ami nagyon népszerű és megkönnyíti a lányok, asszonyok, urak életét. Ez pedig nem más, mint a keksz.

Kekszem, kekszem, mondd meg nékem, kié a legjobb kekszes finomság a vidéken?

Várom olyan édességek, esetleg főételek receptjeit, aminek legalább egy alkotóeleme keksz. Lehet az édes, sós, omlós, mézes, háztartási, saját készítésű, csokis, kakaós, vajas, stb. Legyen az akár egy torta, vagy tekercs, esetleg golyó, őzgerinces vagy muffin, pohárkrém. De szívesen látnék sós kekszből készült dolgokat is.

Bloggerektől kérek egy képet és a bejegyzés linkjét az 

aranytepsi@gmail.com címre  

2015. május 31-ig

(A bejegyzés a játék kiírását követően kerüljön fel a blogra.)

Ha nincs blogod, akkor is gyere bátran! Csak egy (saját) képet kérek és egy pontos receptet a fent említett címre. 

Az eddigi fordulókról itt olvashatsz bővebben.

Mindenkinek kellemes időtöltést kívánok és izgatottan várom a kekszes finomságokat!

11 megjegyzés:

  1. Ezen a játékon nem minden fordulóban vettem részt, csak amelyik kedvemre való volt! Szerintem most ez ilyen téma hiszen én is szeretem a kekszeket! Majd jövök:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a játék nekem is tetszik :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Andi! Nagyon jó kis témát választottál én is mindenképpen jövök majd 1-2 recepttel...;)

    VálaszTörlés
  4. Lehet csak keksz recepttel is nevezni, vagy csak olyannal, amiben van keksz + még egyebek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan finomságokat várok, amiben van keksz és még egyebek :-)
      (Csak keksz már volt egy korábbi fordulóban.)

      Törlés
    2. Köszi :)
      Igen, tudom, hogy volt már csak keksz forduló, benne voltam, csak biztos, ami biztos alapon kérdeztem rá :)

      Törlés
  5. na, de miért nem vm kelt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is szerettem volna, de épp egy nem túl korábbi fordulóban is volt és a jelenleg futó SAD-on is ez a téma. A másik ok pedig, hogy a kerti, kinti teendők miatt nekem is kevesebb időm jut kelt tésztára. Gondolom más is így van vele. Előtérbe kerülnek a gyorsabb megoldások :-)

      Törlés