PrintFrendly

2018. június 16., szombat

Mediterrán paradicsomos csirkemell


Amikor megvásároltam a húst, még nem tudtam, hogy mi lesz belőle. Aztán kutakodtam a hűtőben, és egy kis paradicsom, meg némi sajt került a kezembe. Akkor dőlt el, hogy ez a csirkés fogás lesz, és hozzá krumplipüré. Nagyon egyszerű, hamar elkészül tényleg könnyű étel.
Hozzávalók 4 személyre:
*2 nagyobb csirkemellfilé
*3 nagyobb paradicsom
*2 nagyobb mozzarella golyó (20 dkg)
*1 tk sült csirke fűszersó
*1 kk morzsolt oregánó
*1 kk morzsolt bazsalikom
*4-5 ek olaj a sütéshez

A megtisztított csirkét vékony szeletekre vágjuk, kicsit kiklopfoljuk és meghintjük a fűszersóval. Kevés olajon, felforrósított serpenyőben megsütjük. Egy tepsibe fektetjük mind. 
A paradicsomot és a lecsepegtetett sajtot felkarikázzuk, megszórjuk oregánóval és bazsalikommal. 
A húst befedjük a paradicsommal, majd a mozzarellával. 
180 fokra előmelegített sütőbe toljuk, ahol addig sütjük, míg a sajt egy kicsit megolvad. Ez nekem kb. 5 perc volt. 
Melegen, krumplipürével kínáljuk.
A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése