PrintFrendly

2017. január 9., hétfő

Egyszerű paradicsomszósz



A múlt héten a válogatós gyerekek úgy jöttek haza az oviból, hogy isteni paradicsomszósz volt az ebéd, és egyikük kétszer is kért. Ilyenkor az anyai szív megdobban, és nagyon boldog. El is határoztam, hogy én is készítek a héten, hisz már ezer éve nem került étlapra. Saját eltevésű natúr paradicsomlé felhasználásával, Anyukám receptje szerint főztem meg. Mivel néha a legegyszerűbb dolgok a legfinomabbak, ezért egyszerű sült csirkéhez és sós vízben főtt krumplihoz kínáltam. 
Az édesítés természetesen függ attól, hogy milyen édesen szeretjük, és a paradicsom savasságától.
Hozzávalók 4 főre:
*2 ek liszt
*2 ek olaj
*3 ek cukor
*1 csipet só

A lisztet simára keverjük az olajjal, majd mérsékelt lángon világosra pirítjuk.
Fokozatosan, állandóan kevergetve adagoljuk hozzá a paradicsomlevet.
Ízesítjük cukorral, sóval, majd mérsékelt lángon addig főzzük, míg besűrűsödik, és a cukor is elolvad.

A Facebookon is megtaláltok.

Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése