PrintFrendly

2018. december 15., szombat

Rozmaringos linzer


Szeretem a hagyományos ízeket, de azért néha kipróbálok új dolgokat is. Most például a klasszikus linzert bolondítottam meg egy kis rozmaringgal, amit a fűszeres kertben szedtem.  Házi málnalekvárral töltöttem meg. Csak annyit tudok mondani róla, hogy pillanatok alatt elfogyott :-)
A recept megjelent a Kifőztük magazin decemberi számában is.
Hozzávalók 23 db-hoz

Tésztához:
*30 dkg liszt + egy kevés a nyújtáshoz
*1 nagy csipet só
*1 csapott kk sütőpor
*1 púpozott ek apróra vágott friss rozmaring
*10 dkg porcukor
*1 ek házi vaníliás cukor
*20 dkg vaj
*1 kisebb tojás sárgája
*1 kezeletlen citrom reszelt héja
Töltéshez:
*1 kis üveg málnalekvár
Tálaláshoz:
*porcukor

A tészta hozzávalóit összedolgozzuk, lisztezett felületen 4 mm vékonyra nyújtjuk, majd linzerkiszúróval kiszaggatjuk a sütemények alját és tetejét. 
Sütőpapíros tepsibe sorakoztatjuk, 180 fokra előmelegített sütőben hőlégkeveréssel 8 perc alatt megsütjük. 
Ha kihűlt, málnalekvárral, kettesével összeragasztjuk a korongokat. Porcukorral megszórva kínáljuk.  
A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése