PrintFrendly

2014. január 30., csütörtök

Játék - Ismerjük meg egymást újra!

Három kedves blogger társamtól: Gabitól, a Fűszermánia blog írójától és ugyancsak Gabitól, a Sünis kanál blog háziasszonyától, valamint Brigitől a Koskacukor blog írójától is kaptam felkérést, hogy vegyek részt egy játékban, ahol egy kicsit jobban megismerhetjük egymást. Az ismerkedést Szera indította.


A játék menete:

1. Linkeld be azt a személyt, aki megjelölt
2. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Értesítsd a kijelölt személyeket egy hozzászólásban a blogukon.
4. Egy hozzászólásba értesítsd őket a blogjukon, hogy meghívtad őket a játékra.

7 dolog  rólam, amit sokan nem tudnak még:
  • Kedvenc színem a narancssárga és a zöld.
  • Agrármérnök végzettségem van, de szívesen forgatom a fakanalat is.
  • Sokáig féltem húslevest és rántott húst készíteni, mert előbbinek a fűszerezésétől tartottam, utóbbinak pedig a sütését kellett kitapasztalnom.
  • Leggyengébb pontom a konyhában a torta. Sohasem sikerül olyanra, milyenre szeretném.
  • Ha valami nem sikerül a konyhában, akkor az eléggé lelomboz, de már csak azért is megpróbálkozok vele újra.
  • Imádom a kelt tésztákat, kalácsokat. Legszívesebben naponta sütnék valami újabb finomságot.
  • Ha elfogy itthon a kenyér, akkor inkább sütök egy adag zsemlét, minthogy elballagjak a boltba.
Akikról szeretnék többet megtudni:
Sára a Keva blogról
Ildikó a Konyhabuli blogról
Anikó, az Olajbogyó blogról
Andrea, a Receptnapló blogról
Marcsi, a Tortafüggő Marisz blogról
Éva, a Gizi-receptjei blogról
Kata, a Katica konyhája blogról


4 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy játszottál Andi, és örülök, hogy néhány dolgot megtudhattam rólad. :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Andrea! Köszönöm a játékfelkérést, már előbb teljesítettem:http://tortafuggo.blogspot.hu/2014/01/ismerjuk-meg-egymast-ujra.html
    Nekem is nagyon tetszik a blogod, főleg a kelttésztáidat csodálom!
    ki gondolná, hogy egy agrármérnök ilyen jól süt? .)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Andrea Örülök a megkeresésednek, már régóta olvasom a receptjeidet, nagyon tetszenek, jó párat már meg is osztottam az oldalamon.
    Üdvözlettel Sára a KeVaról.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Andi! Köszönöm, hogy rám is gondoltál. A kelt tészták iránti szereteted meg is látszik a csodálatos süteményeiden. Mindig sóvárogva nézegetem a róluk készült fotókat.

    VálaszTörlés