PrintFrendly

2018. november 1., csütörtök

Fahéjas csipke keksz


Tegnap, ahogy benyúltam a „sütős” fiókba, a kezembe akadt az a keksz kiszúró, amit korábban ajándékba kaptam a szülinapomra. Gyorsan sütöttem is egy kis fahéjas kekszet, hogy legyen mit eszegetni, ha egy kis édességre vágyik a család. Nagyon egyszerű és hamar megvan. Se sütőpor, se tojás nem szükséges bele. Légmentes dobozban pedig sokáig omlós marad. A forma beszerzési forrásáról pedig ITT írtam korábban.
Hozzávalók kb. 20 db kekszhez:
*15 dkg liszt
*1 csipet só
*5 dkg porcukor
*1 tk őrölt fahéj
*10 dkg vaj

A lisztet elkeverjük a sóval, porcukorral, fahéjjal, összedolgozzuk a vajjal. 
Lisztezett felületen kb. 4 mm vékonyra nyújtjuk. 
Lisztbe mártott formával kiszaggatjuk. 
Sütőpapíros tepsibe sorakoztatjuk. 
180 fokra előmelegített sütőben hőlégkeveréssel kb. 10 perc alatt megsütjük. 
Rácson hagyjuk teljesen kihűlni.

A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése