PrintFrendly

2016. május 18., szerda

Hamis tepertő



Amikor először megláttam Csabánál ezt a finomságot, kicsit hitetlen voltam. Aztán kipróbáltam és kellemesen csalódtam. A csirke ebben a formában elkészítve tényleg meglepően hasonló ízű a tepertőhöz. A gyerekek is kedvelték. Friss, ropogós kenyérrel és lila hagymával, frissen az igazi. Köszönöm szépen Csaba a receptet!
Hozzávalók 4 főre:
*2 nagyobb csirkemell filé
*1 csapott kk őrölt bors
*1 csapott kk őrölt köménymag
*1 púpos tk házi fokhagymakrém
*20 dkg zsemlemorzsa
*5 dl olaj sütni

A megtisztított csirkemellet kb. 2,5*2,5 cm nagyságú kockára vágjuk.
Kicsit lecsepegtetjük, majd meghintjük borssal, őrölt köménymaggal és kicsit bedörzsöljük fokhagymakrémmel.
A zsemlemorzsát egy tálkába szórjuk.
Egy magasabb falú serpenyőben olajat forrósítunk.
A húsokat megforgatjuk a zsemlemorzsában, majd a forró olajban közepes lángon szép barnára sütjük.
Konyhai papírtörlőn hagyjuk a felesleges olajat lecsepegni.
Sóval meghintve, friss kenyérrel és lila hagymával azonnal kínáljuk.

A Facebookon is megtaláltok.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Viszont nekem is hihetetlen az egész hogy egy csirkemellből hogy lesz tepertő?:-))

    VálaszTörlés
  2. A formája miatt csak,szerintem.Az íze miatt biztosan nem.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a receptet, nekem is "sikerült".Nagyon finom!

    VálaszTörlés