PrintFrendly

2014. augusztus 9., szombat

Díjat kaptam

Több kedves bloggertársamtól, illetve ismerősömtől is kaptam díjat, elsősorban Katától, a KatAnyaKonyhája blog írójától, Sárikától, a KevA blog tulajdonosától, valamint Ritától, a Recept ötletek Facebookos oldal és Katitól, a Receptválogatások Katitól Facebookos oldal szerkesztőjétől.
Nagy megtiszteltetés, köszönöm, hogy rám gondoltatok!
A díjjal kaptam pár kérdést így, hogy kicsit jobban megismerjük egymást.

Kata kérdései:
1. Van olyan amit nem szeretsz csinálni, de hozzá tartozik a főzéshez?
A húsdarálás az ami nem tartozik a kedvenc foglalatosságaim közé, de csak azért, mert tovább tart a daráló megtisztítása, mint maga a húsdarálás. 

2. Ha vendégségbe mész, és nem ízlik amit eléd tesznek, hogyan reagálsz?  (megmondod a véleményed, félretolod a tányért, vagy hősiesen megeszed?)
Semmiképpen sem bántanám meg a vendéglátót. Keveset ennék belőle. 

3. Volt olyan étel amivel megpróbálkoztál, de a készítése során kifogott rajtad,vagy elkészült, de nehezen?
Volt már, hogy landolt kelt tészta a kukában, mert nem úgy alakult, ahogy én elképzeltem volna, de ez még nagyon a konyhai próbálkozásaim elején volt. 
Ki fogtok nevetni, de nem tudok jó tejbegrízt készíteni. Vagy túl híg, vagy kemény lesz, ezért néha Párom főz nekem, mert csak én eszem meg a családban.

4. Mi az amit ki szeretnél próbálni, csak még nem volt rá alkalmad?
Házi krémest még nem sütöttem, valamint még sok olyan sütit tervezek a jövőben kipróbálni, amikhez lapokat kell sütni. Ezekbe eddig még nem mertem belevágni.
 
Sárika kérdései:
1. Mikor és miért kezdtél blogot írni?
Pontosan 1 éve és 1 hónapja született meg a blog. Ismerőseim és barátaim biztatására vágtam bele, hisz már korábban több helyre is feltöltöttem a receptjeimet, így legalább saját oldalamon, egy csokorban megtalálja mindenki.

2.Melyik a kedvenc ételed?
Mindenevő vagyok, de nem szeretem a pacalt és a kocsonyát. Imádom az édességeket, a kelt tésztát.

3.Sütni,vagy főzni szeretsz jobban?
Tulajdonképpen mindkettőt, de sütni egy fokkal jobban. A gyengéim a kelt tészták. Imádom készíteni és fogyasztani is, legyen az édes vagy sós.
 
4.Milyen szempontok szerint választod ki az alapanyagokat a sütéshez, a főzéshez?
Általában idény alapanyagok felhasználásával készítem az ételeket, ami épp terem a kertünkben vagy ami épp megtalálható a hűtőben, fagyasztóban. Raktározó típus vagyok, szeretem, ha mindenből van itthon és van választék. Természetesen az elsődleges szempont, hogy mit kér a család.

5. Mi volt eddig a legnagyobb örömöd a blogolásban, vagy a bloghoz köthetően?
Kisebb-nagyobb sikerekkel vettem már részt receptversenyeken, valamint már több újságban is jelentek meg receptjeim. 
Mindig nagy örömmel tölt el, ha valaki kipróbálja a finomságaimat és megírja a tapasztalatait.

Rita és Kati kérdései:
1.Miért hoztad létre az oldalt és a blogot?!
Pontosan 1 éve és 1 hónapja született meg a blog. Ismerőseim és barátaim bíztatására vágtam bele, hisz már korábban több helyre is feltöltöttem a receptjeimet, így legalább saját oldalamon, egy csokorban megtalálja mindenki. 


2.Mi a kedvenc alapanyagod amiből szeretsz főzni?!
A kedvenc alapanyagom a fokhagyma, mindenbe előszeretettel teszek belőle.
Általában idény alapanyagok felhasználásával készítem az ételeket, ami épp terem a kertünkben vagy ami épp megtalálható a hűtőben, fagyasztóban. Raktározó típus vagyok, szeretem, ha mindenből van itthon és van választék. Természetesen az elsődleges szempont, hogy mit kér a család.


3,Kedvenc ételed,sütid?
Mindenevő vagyok, de nem szeretem a pacalt és a kocsonyát. Imádom az édességeket, a kelt tésztát. 


4.Minek örültél legjobban az életed során?!
Amikor kiderült, hogy babát várok és amikor kiderült, hogy kistesó érkezik :-)

5.Melyik a kedvenc blog oldalad és miért?!

Több oldal is a kedvencem közé tartozik, ezért nem szeretnék senkit sem kiemelni, mindenkinek más tulajdonsága tetszik, kreativitás, szépérzék, humor, egészségtudat, kedvesség, egyszerűség.

6. Te kinek adnál díjat és miért?

Legszívesebben minden kedves sütni és főzni vágyónak, próbálkozónak adnék díjat, mert ez egy olyan elismerés, ami további pozitív energiával tölt fel, ösztönöz arra, hogy folytassam azt, amit elkezdtem, még akkor is ha néha nem minden kedvem szerint sikerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése