PrintFrendly

2014. augusztus 11., hétfő

Az élet ízei receptverseny

Már a blog indulása előtt is több receptes oldalra töltöttem fel a finomságaim leírásait. Az egyik ilyen oldal a NoSalty. Bár ritkábban, de néha-néha egyszerre több receptet ott is bemutatok. Nemrégiben egy receptversenyt hirdettek, ahová beneveztem a Ribizlis clafoutis nevű francia édességemmel. Az esélytelenek nyugalmával vártam a játék végét, gondoltam hátha a szerencsések között végzek és nyerek egy páros mozijegyet, amit a szavazók között sorsolnak ki.
A szavazatok szerint olyan 10-dik helyen végeztem, de álmomban sem gondoltam volna, hogy a szakmai zsűri az én receptemet ítéli az első helyre.
Váratlan és mégis nagy boldogság ért. Természetesen örülök a nyereménynek is, de az a pár mondat, amiben a receptemet értékeli Balla Péter, a Chefparade főzőiskola szakácsa, számomra nagy elismerés.

"1. helyezett: Ribizlis clafoutis Andi 80 konyhájából

Balla Péter (szakács, a Chefparade főzőiskola francia kurzusain is találkozhattok vele) választása:
Ez a verseny nem csupán a francia gasztronómiát ünnepli, hanem egy életérzésre épít, hogy tudni illik az élet csodaszép, enni meg szuperjó! Gratulálok a sok szép alkotáshoz, néhányat azonnal föltennék egy kis bisztró étlapjára, egyet garantáltan: Az Arany Tepsi féle Ribizlis Clafoutis-t. Ez a recept oly könnyed, mint egy szenvedélyes nyári csók, és mégis magában hordozza az elegáns koktélvacsorák hanyag dekadenciáját. Zseniális, a kreátor pedig döbbenetes háttérmunkát végez. A fotó minősége és a háttértudás sok örömteli étkezés eredménye lehet csakis. Gratulálok Andi80-nak!
Andi80 szakácsunk nyereménye: 2 fő részére szóló Chefparade főzőiskola voucher, egy negyedéves BBC GoodFood előfizetés és 2 személyes belépő Az élet ízei c. film premier előtti vetítésére."


Nem vagyok profi szakács, sem profi fotós, csak egy átlagos háziasszony, aki szívvel-lélekkel főz a családjának és jó szívvel megosztja ezt másokkal is.
Köszönöm szépen Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése