PrintFrendly

2018. augusztus 12., vasárnap

Grillezett magyaros pulyka kebab


Eredetileg fasírtot készültem sütni, de gondoltam legyen inkább egy kicsit más étel, egy kicsit más technikával sütve. Elővettem a grill serpenyőt, és kisebb nyársakra került a pulyka. Nagyon egyszerű kis fogás, amihez friss salátát kínáltam köretként.
A recept megjelent a Kifőztük magazin júliusi számában is.
A carbon steel grill serpenyőt a Russel Hobbs biztosította.
Hozzávalók 7-8 nyárshoz
*30 dkg darált pulykacombfilé
*2 szál újhagyma
*2 gerezd zúzott fokhagyma
*1 kk só
*0,5 kk őrölt bors
*1 csipet őrölt köménymag
*2 tk darált paprika

A darált pulykát összedolgozzuk a fűszerekkel, a zúzott fokhagymával, és az apróra vágott újhagymával.
Kis maroknyi húst folpackban hengerré sodrunk, beleszúrjuk a vízbe áztatott saslikpálcát.
Olajjal kikent, és felforrósított grillserpenyőben minden oldalát megsütjük.
Friss salátával kínáljuk.
A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése