PrintFrendly

2018. június 26., kedd

Csülkös körömpörkölt


Van egy étel, amit a kis családom nem igazán kedvel, de én nagyon szeretem. Igaz elég ritkán, de a saját kedvemért elkészítem. Természetesen ilyenkor a család mást kap, én meg pár napig örömmel falatozhatom ezt a nem épp diétás fogást. Ha az idő engedi, bográcsban még ízletesebb a végeredmény, de így is nagyon finom.
Hozzávalók 4-6 személyre:
*50 dkg sertésköröm
*50 dkg sertéscsülök
*2 nagy fej vöröshagyma
*2 púpozott evőkanál zsír
*2 nagyobb paradicsom
*1 nagy fehér paprika
*1 kk só
*0,5 kk őrölt bors
*1 púpozott tk fűszerpaprika
*1 tk csemege paprikakrém
*2 gerezd zúzott fokhagyma

A megtisztított húst kisebb darabokra vágjuk. A vöröshagymát felkockázzuk, az olajon megfonnyasztjuk. Hozzáadjuk az apróra vágott paprikát, a nagyobb darabokra vágott paradicsomot, a fűszereket, és átforgatjuk benne a húsokat. Felengedjük annyi vízzel, ami ellepi. Lefedve addig főzzük, míg a hús megpuhul, és a leve elfő. Ha szükséges, kóstolás után még ízesítjük.
Melegen, főtt krumplival kínáljuk.

A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése