PrintFrendly

2019. október 12., szombat

Kókuszos csillagkeksz


Újra bevetettem az imádott kekszkészítőt, amit a Cookori biztosított. Nagyon egyszerű vele bánni, én gyakran, és örömmel használom. Most kókuszos sütikék töltötték meg azt a bizonyos kiürült dobozt ;-)
A recept megjelent a Kifőztük magazin szeptemberi számában is.
Hozzávalók kb. 88 db-hoz
*25 dkg liszt
*1 csipet só
*1 késhegynyi sütőpor (2g)
*10 dkg kókuszreszelék
*10 dkg porcukor
*1 evőkanál vaníliás cukor
*1 kezeletlen citrom reszelt héja
*20 dkg vaj

A lisztet elvegyítjük a sóval, sütőporral, kókuszreszelékkel, porcukorral, és a citrom reszelt héjával, végül összedolgozzuk a puha vajjal. 
A tésztát a keksznyomóba töltjük, majd sütőpapír nélküli lemezre, csillag mintával formázzuk a süteményeket. 
Előmelegített, 170 fokos sütőben, hőlégkeveréses módban 9-10 perc alatt készre sütjük. Még melegen szilikon lapáttal leemeljük a tepsiről, és rácson hagyjuk kihűlni. 
Porcukorral meghintve kínáljuk.

4 megjegyzés:

  1. Ma megsütöttem, nagyon szépen köszönöm ezt a remek receptet. Eleve 2 adagot készítettem, de ma csak a felét sütöttem ki. Sajnos kinyomóm nincs, nem tudom hol lehet venni!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves egészségetekre, örülök, hogy kipróbáltad. A kekszkészítőt innen lehet rendelni: https://cookori.com/Tescoma-linzer-keksz-keszito-diszito-keszlet

      Törlés
    2. Mi lehet a keksznyomót helyettesíteni? Szeretném én is elkészíteni de nincs keksznyomóm

      Törlés
    3. Egyszerűen kisodorni, patkó formára hajlítani vagy golyót formázni és villával ellapítani.

      Törlés