PrintFrendly

2016. augusztus 30., kedd

Sulikezdő finomságok gyűjteménye



Újra eljött a nyár vége, az iskola- és az óvodakezdés. Sokan törik a fejüket, hogy mit csomagoljanak a csemetéknek, illetve a hagyományos reggelin vagy akár uzsonnán túl mit kínáljanak a kicsiknek és a nagyoknak. 
Összegyűjtöttem pár ötletet, néhány szendvics alapanyagot, pár kiflit, stanglit, zsemlét, de szerepelnek még kenyerek és töltött finomságok is a sorban. Válogassatok kedvetekre és mindenkinek kellemes készülődést kívánok!

A receptek megtekinthetők a képek feletti címekre kattintva.

Kenyerek, zsúrrudak:







Zsemlék, stanglik:













Kiflik:







Töltött sós finomságok:










Édességek:























2 megjegyzés:

  1. Koszonom neked ezt a csodas csodakat , ki fogom probalni a kelt teszabol keszul sutiket , de sajnos nekem sosem sikerul, szegyenlem , de ez az igazsag .Idaid kelesztoben csinaltam ,de felvaltva megprobaljuk kikeverni.Nagyon nagyon szeretjuk .Minden jot neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat, de kérlek ne add fel. Hidd el, az én első kelt tésztám egy fánk volt, amivel gyilkolni lehetett volna. Mára túl vagyok jó pár dagasztáson, kelesztésen. Sokat okultam a saját hibáimból, de nem szabad feladni. A végén Te is csodás, puha, foszlós kalácsokat fogsz készíteni meglátod :-)

      Törlés