PrintFrendly

2020. május 27., szerda

Bodzás cukor

Nagyon örülnék, ha egész évben tartana a bodzavirág szezon. Egyszerűen imádom. Már a második adag szörp készül. Most pedig megláttam Gabojsza oldalán ezt a cukrot. Hát, szuper ötlet, köszönet érte. Gyorsan ki is próbáltam. Nagyon egyszerű és az az illat. Kár, hogy nem tudom megmutatni. De lássuk az elkészítést.

Hozzávalók:

*4 nagy tányér bodzavirág

*30 dkg kristálycukor


Az apró bodzavirágokat lecsipkedjük, a cukorral együtt késes aprítóba rakjuk. (A virágot én nem mostam meg, mert a kert végéből, nem forgalmas, poros helyről szedtem.) 
Pulzálva addig dolgoztatjuk, míg a virágok már nem látszódnak. Egy tálcára kiterítjük. Hagyjuk megszáradni, néha átkeverjük. (Nekem egy éjszaka alatt tökéletes lett). 
Az összeállt cukrot ismét aprítóban homogénre dolgozzuk. Felhasználásig lezárt üvegben tartjuk. 
Desszertek, sütemények ízesísére tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése