PrintFrendly

2017. december 17., vasárnap

Almával, hagymával sült csirkecombok



Korábban nem igazán kedveltük a gyümölcsös húsokat, de azért néha próbálkozok vele. Ezzel a sült csirkével szerencsére sikert arattam, mert amilyen egyszerű, olyan finom lett. A húst a sült hagyma és alma nagyon jól kiegészítette. 
Krumplipüré, tarhonya vagy bulgur is illik hozzá.


Hozzávalók 4 főre:
*4 egész csirkecomb
*2 tk csirke fűszersó
*1 ek mangalica zsír
*1 egész nagy fej vöröshagyma
*2 nagy gerezd fokhagyma
*2 nagyobb db alma

Egy közepes tepsit kikenünk egy kevés zsírral. A vöröshagymát vékony fél karikára vágjuk, és beleszórjuk. A megtisztított húst meghintjük a fűszersóval, bedörzsöljük a zúzott fokhagymával, és a tepsibe a hagymára fektetjük. Öntünk közé kb. 1 dl vizet. Alufóliával lefedjük és 200 fokos sütőben addig puhítjuk, míg a villa könnyen belemegy a húsba. Nekem ez kb. 60 perc volt. Majd az alufóliát levesszük. Az almák magházát kivágjuk, majd felcikkezzük, és a húsok közé szórjuk. Meglocsoljuk a hús szaftjával. A hőmérsékletet 180 fokra mérsékeljük, majd addig sütjük, míg a hús szépen megpirul. Közben párszor érdemes a húst és almát locsolgatni a szafttal.

A Facebookon is megtaláltok.

Már Instagramon is fent vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Guszta ! Érdekes mert én mai napon hasonlót sütöttem annyi különbséggel hogy egy db krumplit is közé vágtam, nagyon finom volt!

    VálaszTörlés
  2. Biztosan finom kifogom próbálni teszek én is almát a húshoz !!

    VálaszTörlés