PrintFrendly

2021. február 3., szerda

Egyszerű tejberizs

Amikor kicsi voltam, Anyukám inkább tejbegrízt csinált és a tejberizs nem volt nálunk gyakori vendég. Felnőtt fejjel én sem éreztem sokáig késztetést, hogy készítsek. Most viszont hajtott a kíváncsiság és egy kis adaggal tettem egy próbát. Kevés kakaóporral szórtam meg. Nem is értem, hogy eddig miért halogattam ezt a finomságot. Igazán pillanatok alatt elkészül, nem kell vele sok időt a konyhában tölteni.
Hozzávalók 2 személyre
*12 dkg (basmati) rizs
*6,5 dl tej
*1 csipet só
*2 ek cukor
*1 vaníliarúd kikapart magjai
*kakaópor a szóráshoz
 
A tejet a sóval, cukorral, a vanília kikapart magjaival felforraljuk, a rizset néha megkavarva puhára főzzük benne. Ízlés szerint kakaóporral, vagy akár fahéjjal megszórva kínáljuk.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése