PrintFrendly

2017. május 23., kedd

Kapros cukkinifőzelék egészségesen



Bár még nincs saját termésünk, de már egész jó áron lehet cukkinit vásárolni, kapor pedig tengernyi kelt a kertben. Eddig szinte csak lisztes-rántásos, illetve habarásos főzelékeket készítettem, de most kipróbáltam egy gyors, de mégis egészséges változatot. Alig szükséges hozzá pár alapanyag, és fél óra alatt meg is van. Amikor megkóstoltam, meg is lepődtem, hogy milyen finom. Húsmentes körettel, csupán bundás kenyérrel kínáltam, mert néha azért ilyen is kell, de akár grillezett vagy sült hússal, fasírttal is remek gluténmentes, laktózmentes köret.
Hozzávalók 4 főre:
*2 közepes cukkini
*1 tk só
*1 nagy csokor friss kapor

A cukkinik két végét levágjuk, megmossuk, majd a reszelő nagy lyukán lereszeljük. Annyi vízzel, ami félig ellepi, feltesszük főni. Ízesítjük sóval és fokhagymakrémmel. Lefedve addig főzzük, míg megpuhul. Ez csupán pár perc. Merülő mixerrel párszor átkeverjük, nem szükséges teljesen pépesre készíteni. A megtisztított kaprot apróra vágjuk, a főzelékbe keverjük, hagyjuk újra felforrni és melegen kínáljuk.

A Facebookon is megtaláltok.

Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése