PrintFrendly

2019. január 23., szerda

Gluténmentes palacsinta rizslisztből


Van egy nagyon jó és bevált palacsinta receptem, amit Anyukámtól tanultam. Most viszont egy rizslisztes változatot készítettem, amit Anita oldalán találtam meg és ezúton köszönök Neki. Nagyon klassz recept, már többször megsütöttem. Annyi különbséggel, hogy sima cukor került bele. Nagyon könnyű a tésztával dolgozni, bár csak 7 darab lett belőle, de egy kiadós ebéd után azt hiszem ez elég is.
Hozzávalók:
*2 nagyobb tojás
*1 kk só
*2 ek cukor
*10 dkg teljes kiőrlésű barna rizsliszt
*2 dl tej
*3 ek olaj

A tojásokat simára keverjük a sóval, cukorral. 
Hozzáadjuk a lisztet. 
A tejjel és az olajjal csomómentesre keverjük. 
Forró, olajjal kikent serpenyőben merőkanálnyi tésztaadagokból kisütjük.
A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése