PrintFrendly

2018. július 16., hétfő

Banános ribizlikrémleves főzés nélkül


Ebben a nagy melegben nem igazán van étvágyunk, de azért egy hűsítő gyümölcslevest mindig szívesen kanalazunk. Egy érett banán, és egy kevés, a kertben szedett ribizli felhasználásával krémes leves készült, amibe csempésztem némi házi citromfűszörpöt is, ami kellőképpen megédesítette.
A recept megjelent a Kifőztük magazin júliusi számában is.
Hozzávalók 3 személyre
*45 dkg ribizli
*1 érett banán
*1 dl habtejszín
*2 dl görög joghurt
*1 ek frissen facsart citromlé
*1 nagy csipet őrölt fahéj
*3-4 evőkanál szeletelt mandula a tálaláshoz

A megtisztított gyümölcsöket a fűszerekkel, tejszínnel, joghurttal, tömény citromfűszörppel, és a citromlével krémesre turmixoljuk, az apró magvak miatt szűrőn átpasszírozzuk.   
Jól behűtve, száraz serpenyőben megpirított szeletelt mandulával kínáljuk.
A Facebookon is megtaláltok.
Már Instagramon is fent vagyok.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Andi!

    Hmm, ez már szinte desszert! Milyen jó ötlet, szerintem én is meg fogom csinálni. Ma kirándulni voltunk és ebéd utánra csináltam egy frissítő csokis-ribizlis-mirabolános shake-et. Ez a leves engem most arra emlékeztet. Összeturmixoltam a ribizlit, pár darab mirabolánt (cseresznyeszilva) fahéjjal, cukorral és olvasztott csokival, majd felöntöttem tejjel és újra ráturmixoltam az egészre egyet. Sikere volt... Szerintem ez a leves is nagy siker lehet az édesszájúak körében! :)

    Legyen szép napod!

    Andi Budapestről (Orbán Andrea Viktória)

    VálaszTörlés